cyklat hem med alice i mörker(: det var mysigt!

hej(: är hemma nu från nathalie, vi var först inne och kolla tv och hon rensade din gaderob så det blev att vi provade massa försmå kläder, fett roligt :D sen gick vi ner till preem och köpte Monster och gick runt lite i gullbrandstorp men det var inte såå roligt att bara gå runt så vi satt oss ner och snacka massa skit. När klockan var kvart över tio gick hem mot nathalie och det gick vääldigt sakta :p sen så då skulle jag och alice cykla hem men vi har mer att snacka om så vi ska va imon med :D

Men nu ska jag snart sova, blir till att gå upp vid nio imon med och alice lovar mej att vara klar vid halv 12, för nu varje dag så typ vid 1- är du klar? näj, kollar tv -.- såå lamt så imon ska hon vara klar tidigt :D

Kommentarer
Postat av: Sofia - My life story

Nu har jag en frågestund i min blogg. Kika gärna in och ställ en fråga. Tar bara 2 sekunder. Kram ! :)

2009-08-13 @ 23:38:14
URL: http://youdontexist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0