pulka :D *-.-*

Nu har jag packat väskan med fika och sånt till imon, kollat om det blir varmt nog med kläder. Nivet jag har är så bra så att jag har inga överdragsbyxor så imon ska jag ha tights, strumpor, varma tjockastrumpor, mjukisbyxor, linne, långarmad tröja, övertröja. Haha, tror ni jag kommer frysa? ;) kommer iaf vara snyggast i backen med alla mina kläder.
Börjar halv nio så det blir nog något morgoninlägg med alla mina kläder, sen ska vi tbx till skolan. Byta kläder, sminka om mig och ha lektionen till kvart över två. Åka buss med halva skolan och min pulka (y' jag kommer döööö -.-
ni får ha en bra dag, kanske kan ha med mig kameran ut i pulka backen? :D ah tror jag sätter den på laddning nu så den får hänka imon.
nu ska jag tvätta av kladdet i ansiktet och sova. Godnatt ;*

exakt en sån här snygga pulka har jag, men vi får ju inte glömma miljömärket som sitter längst fram ;)
haha, nahthalie mobbar det ;_;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0