jag ee sååååå bäst xd

idag när jag var hos nathalie och vi satt och åt kvällsmat välter jag ut min glas så det rinner över hela bordet, på nathas systemkamera (som tur var klarade den sig!) och i min mat, kul (y'

sen innan vi ska åka så har jag precis stått och glidit runt med mina blöta skor på golvet, sen så kommer nathalies lillebror Tim som jag brukar busa me så kommer han springades mot mig, halkar och typ åker på mina ben och jag trillar på han/jämte!

nathalie; tim, nu när vi åker till maxi så riv inte hela huset

hon går ut medans jag tar på mina skor och när hon precis stängt dörren hör hon ett dunns! öppnar igen och ser både mig och tim ligga på golvet och skratta! haha, men sen efter tag fick både jag och tim ont. Han börja blöda på armbågen och jag fick ett blåmärke.

Sen ska jag gå in och hämta min mobil och självklart går jag imot stekpannan så den är jätte nära på att välta ner, hahah! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0