H

Kom hem från skolan innan runt två, göra mat & direkt in på rummet och kolla andra avenyn! är det inte bäst eller? ;)
i skolan så var det gympa, men glömde gympakläder som nathalie också gjorde. Så vi satt och spela spel men sen sista stunden så satt jag, alice, natha, kajsa & iza ute i omklädningrummet för det hade hänt en sak me iza så vi var med henne. Efter det matte, svenska och låna bok men blev ingen. Sen mat, svenska igen och skulle kollat bilder från året eller något sånt? men självklart funka det inte så vi satt och hade kul ist! men tillsist sluta det med någon lek, typ stress? haha, nathalie och jag hade så jävla kul då, kunde fan inte andas ;) vi såhär bestämde att vi bara skulle säga saker på bokstaven H. så sitter hon och ttyp bah; hnär hslutar hvi. Sen så i slutet så frågar våran lärare om vi ska göra en gång till eller sluta.

nathalie; en gång till!! en gång till!

när hon sagt det några gånger så bah slutar hon, pekar på munnen och ser helt chockad ut. Och jag fattar ju inte varför? då kom hon på att hon inte sagt det med H, och sen fortsätter hon prata sådär H;igt men inte jag för jag hade slutat så efter en stund kommer  hon på att jag har slutat, haha!

efter det matte prov och det var hur lätt som helst, sen hem!
snart ska jag byta om för barngympan drar ju igång igen!
/loooove alva :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0