test!

Namn: alva ;)

Kallas för: inget^^

Stjärntecken: oxe

Höger eller vänsterhänt: högerhänt, heter det så?

Piercingar: hål i örnonen ;)

Tatueringar: nej men vill ha ett hjärta på handen :)

Längd: 1.63

Skostorlek: 36/37

Hårfärg: Blond

Fräknar: ja tyvärr :(

Motto: lev livet som om det vore din sista dag.

Kär? nix

Önskar du att du bodde någon annanstans? stockholm skulle inte vart fel ;)

Dricker du? yes, massa cola x)

Röker du? nej

Vilket schampo använder du? vet inte riktigt

Vilken parfym använder du? britney spears & någon annan.

Vad är du rädd för? spindlar och att gå själv i mörkret ;)

Gillar du att tvätta? Jag vet inte ens hur man gör

Gillar du berg- och dalbanor? ohja!

Senaste…

Filmen du hyrde? vet inte, typ hur länge sen som helst

Filmen du köpte? minns inte..

Låten du hörde: banana pancake :D

Låten du laddade ner? hmm.. ja vet inte

Personen du ringde? alice

Personen som ringde dig? alice

TV-program du såg? sprängaren -.-

Person du tänkte på? bah för jag fick denna frågan tänkte jag på massa folk^^

Favorit…

Låt: banana pancake! hahahahaha

Sak att göra: blogga såklart :D

Sport: ingen!

Dryck: cola och juice

Kläder: tights & linne

Film: mitt liv som popstjärna, ;d mahaha!

Bil: venne

Serie: DH & PH. hhahahah x)

Har du någonsin…

Ljugit för någon? mhihii yes xd

Varit i slagsmål? Nej

Blivit arresterad? nej

Träffat någon från internet IRL? åh, vem har inte gjort det?

Antal…

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? går fortfarande i grundskolan

Gånger ditt namn varit med i tidningen? aldrig, haha!

Senaste…

Boken du läste? i hennes kläder ;d

Personen du fick e-mail av? youtube (h'

Personen du fick brev av? banken

Personen du fick sms av? iza

Gången hela din familj åt middag tillsammans? vet inte

Saken du köpte? tröja i helsingborg

Vad har du gjort idag? kollat PH med alice och natha och vart ute i snön me nathalie

Brukar du svära mycket? yes ;d

När stiger du upp på morgonen? När jag vaknar, annars när det är skola så kvart i sju.

Vad har du på dig? fotbollsstrumpor, tjockstrumpor, hot pants, linne och övertröja :)

Vad ska du göra ikväll? sova

Vad är du allergisk mot? katter, pollen och "högt gräs"

Var har du ont? ingenstans

Använder du hårspray? japp

Kan du stå på händer? Är världens ovigaste person, kan inte ens göra en kullerbytta

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? av godis så salt, annars hatar jag salt

Gillar du ketchup? hoho ja :D

Är du glad nu? mhm :)

Var du glad igår? klart! jag var ju me mina älsklingar hela dan!

Vad dansar du till? musik

Stockholm är… ? sveriges huvudstad

Göteborg är… ? en stad^^

Kan du sjunga? Jag önskar att jag kunde men nej

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? typ new york verkar coolt

 

Jag har ju inte bloggat så mycket ikväll så det fick bli ett sånt här test, och nu vet ni ju lite mer om mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0