utklädning?

Äntligen är jag hemma, eller äntligen & äntligen?..
började imorse vid tolv då emma vaknade, sen kom iza och sara in men alice sov fortfarande. Tillslut vakna hon & då käka vi massa godis, och sen fruktsallad. Emma stack hem vid halv ett ungefär och jag ska igentligen också stuckit då men det blev inte så, klockan fortsatte att ticka och tillslut nu är jag hemma! alice kittla mig och jag & iza drog i henne, men vaffan?! hon är starkare än både oss tillsammans xD haha.
Igår innan vi kollade film så klädde alice och iza ut sig lite, tänkte att ni kanske ville se bilder på det? :)
dom andra kommer nån gång under dagen eller imon!










på me hängslerna ;)


en timme senare och inlägget är klart - jag skyller på att internet är sjukt segt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0