02-01-2010

god morgon sötnosar! ♥
känns ju som om man börjar varje morgon inlägg såhär?
vaknar sent, äter frukost sent. Sen bara liggen hemma men det får det bli ändring på!
Idag är det lördag va? man håller ju inte reda på dagarna när man har lov men snart är det slut och då börjar skolan.
Nån dag i veckan ska jag in till stan och köpa en väska för hunden bet sönder min förra i torsdags när han var hemma :( men äh! jag blev bara glad ändå för det kan behövas en ny väska. Sen ska vi också in till banken och kolla om mitt bankkort kommer snart och sätta in lite pengar på kortet.
Men vad händer idag?
ingen aning, orkar inte göra något. Men ändå så orkar jag inte bara vara hemma som jag vart nu alldeles för mycket, aja! något ska jag göra.
Vad ska ni själva göra? :)

Kommentarer
Postat av: Piinky♥

härligt att höra =) jadå de är super.

2010-01-02 @ 14:09:17
URL: http://piinkys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0