god morgon!

Nu har jag vaknat och känner mej utvilad och det behövs för idag måste jag städa, dammsuga och hjälpa till och fixa lite till ikväll då vi ska ha den fest som vi har vaarje år. I år kommer 34 personer så det blev mkt att fixa.
Igår kväll så var jag och Alicce hos mina kusiner där vi kollade idol, åt godis & spela wiii fit! det var grymt kul ;d man tränar typ arobic, yoga eller musklerna. :D
en riktigt rolig sak som jag önskar mej!
efter att ha spelat det i nån timme och vart heelt slut så kollade vi vem som åkte ut ur idol. mariette - riktigt tråkigt faktiskt för hon kommer ju från halmstad här jag bor :( men fyra i idol är trots allt inte dåligt!


wii fit brädan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0