Inte skrivit på länge...

Heej ((: Jag vet att jag inte bloggat på länge men jag har inte orkat...

Men nu ee jag med Alice, har vart i skolan idag. Slapp dag, först så typ mentorstid. Svarade på lite frågor och sen svenska, då målade jag lite (; när man var klar med det fick man gå och kolla på fotbollen så jag väntade på Alice och sen gick vi. Det var vår skola som spelade mot någon annan, sådär kul. Sen när vi kollat lite gick vi in och där var våra språk lärare som sa att det skulle vara en till match som vi fick kolla på så vi skulle börja språket vid 11 ist och sen så sluta vid 5 i halv 12 som vanligt (; härligt. sen så kollade vi då lite och sen åt, när vi började engelskan - sista lektionen så sa

läraren : this lesson gonna be booring.
Alla bah : va ?
Hon bah : yes we gonna look at socker.

Då fick vi alltså slippa den lektionen och kolla fotbollen igen så blev knappast några lektionen idag (:

Sen åkte jag och Alice hem och bakade till ikväll. Vår klass ska ha disco så vi skulle baka kladdkaka.
Så snart ska vi gå hem till mej och fixa lite, sen till skolan och ha disco (; kul kul...

Men vi hörs senare! kanske ikväll, vet inte. puss ♥


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-16 @ 15:09:39
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

hallojjj



hoppas allt är bra??

vill önska dig en trevlig söndag!!



har äntligen uppdaterat bloggen med en hel del godsaker som hänt under veckans gång..



Bakom kulisserna på en musikvideo o releasfester..

Så är det när man umgås med artister hihih



Kramissss

2009-05-17 @ 20:06:19
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0