Melodiifestivalen....

Heej :D
Igår till idag såå sov jag hos Alice, vi flummade ((: hennes data har typ damp såå det blev inget inlägg igåår....
Idag har jag vart med alice dåå och då skälvklart mosade hon mej igen och kittlade mej, hon tycker jag har problem för ifall hon håller sina händer på min mgae typ såå döör jag :DD
Iaf så var hon oxå dum mot mej såå hon gjorde att jag skrattade så mycket att jag inte kunde andas (:
Idag så vare
the hills heela dagen såå det har vi kollat på idah men sen en gång såå gick strömmen när vi kollade the hills.

Nu ikväll skulle Alice till Carina och Tommy och jag kunde inte hänga meed....
Imon ska jag typ hänga meed Alice till IKEA :DD
Nu ska jag äta godiis och kolla melodifestivalen...inte för att jag har sett det någon gång innan men skiit ii...

Men iaf Alcazar, han som sjunger där har HIV-smittan, ifall han vinner får han jue inte åka till Ryssland och tävla...såå jävla dåligt.

Vad tycker nii om deet ?? tycker ni det är dåligt eller bra ? (:

och

Vem hejar ni på ?? (:
Jag hejar på E.M.D :D ifall dom kan vinna.... :DD

heej dåå nu :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0