Laddat hem Mozzile Firefox

Heej :D
Nu har jag precis laddat hem mozzilla firefox :DD
Hahhah jag har någon lila text (;
Ikväll hinner jag verkligen inte lägga ut bilderna, får se när det blir....hahah
Idag har jag iaf fått hem minna högtalare till min ipod :D
Dom såg faktist ut som äpplen men såå smart som jag är så lämnar jag kvar min ipod i skolan ;D
Bra bra :D

Imon går vi i skolan tills halv 4 och när jag kommer hem ska jag på gympa...seegt -,-
Nu ska jag fortsätta att öva på mina glosor och sen ikväll bara kolla tv..
Bloggar imon när jag kommer hem på kvällen..Kanske hinner innan gympan "/ får see ") hahah snygg smilis ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Vi vill se Alvas bilder, vi vill se :D<3

2009-03-09 @ 19:51:24
URL: http://futten.blogg.se/
Postat av: Svar till Emma :D

Haahhaah :DD

2009-03-09 @ 20:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0