Känner mej duktig !

Jaa ni hörde, jag känner mej duktig...
Nu har jag sprungit på träningscyklen i 10 minuter :D
Sen har jag oxå gjort klart engelskan - skrivit klart min bok och övat några gånger på glosorna. Sen gjort klart NO-n - skrivit labbrapporten och läst om det...

Sen mamma, hon läser någon book (twiilight) hon ee helt jävla fast i den, så nu ska jag tvinga henne på cyklen. Gör hon inte det blir jag arg :@ men så vi ska springa varje dag (om jag hinner) jag springer 10 minuter och hon får springa i en halvtimme ((:

men nu ska jag fortsätta att kolla CSI och bee henne att springa lite....

Vi hörs imon om jag hinner innan gympan, går ju länge imon...

Kyssar :*



Kommentarer
Postat av: Emma

Alva is duktig! :D

2009-03-17 @ 17:23:08
URL: http://futten.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Alva du gjorde ju också 5 armhävningar ((: nu är du ju stark ;O eller svag :D

2009-03-17 @ 17:59:04
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/
Postat av: Svar till Emma :D

OFC :DD hahah

2009-03-17 @ 20:43:36
Postat av: Svar till Natta

STARK :DDd hahahahahahah

2009-03-17 @ 20:44:51
Postat av: Nathalie

känner du deej inte ducktig hela tiden?

idag är det synd om deej <33

2009-03-18 @ 17:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0