Hemma nuu....

Japp :D nu är jag hemma, tävlingen gick inte såå bra men kom typ fyra eller femma på friiståendet.
Ikväll ska vi till Alice och fiira hennes mamma ^^ Där kommer vara lite folk ;DD Ska sova hos Alice då oxå (:
Nu har iaf pappa köpt någon sak till mej så jag kan messa 3000 sms varje månad, det är tele2 - born to be cheap.
Men det kommer typ om två tre dagar så jag har ingen mobil i två eller tre dagar, eller jo ni kan ringa mej på min mobil och ifall ni vill något specii så kan ni messa men jag svarar inte ngt. 

Men nu ska jag kaanske sova, får se ifall jag kan...Puss :*

Kommentarer
Postat av: Emma

Born to be cheeeaaap :P

2009-03-07 @ 15:37:54
URL: http://futten.blogg.se/
Postat av: Svar till Emma :D

JAAAAAA :'DD

2009-03-07 @ 18:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0