Vänner! <3

Heej! (:

Under den första veckan av sommarlovet har mycket roligt hänt :D
Jag har vart i stan med Alice och Natta miina sötisar :D När vi åkte in lovade jag mej själv att bara köpa ett par trosor och inget mer, jag hade med 500 in för att jag hade inte mindre. Gissa vad? när vi kommer hem har jag köpt upp alla mina 500 kronor.

Då har jag köpt,
* en liten bok som jag ska skriva lite saker i
* en tröja
* ett par trosor
* smink borttagnins medel
* Present till Alice mamma för tack att jag ttiep alltid får sova där


Aa tror nog det var det jag köpte. Sen har jag tältat på Alice studsmatta med Alice, Iza, Natta, Wille & Pizze. Vi hade sjukt kul och mitt i natten var vi ute och gick lite. Sen när alla låg och sov och klockan var 5 tror ja så hade jag, Natta och Iza typ skratt sjukan. Vi skrattade fan åt allt och hade fett kul :D sen vid halv 6 så ville jag och Iza sova men inte natta så vi tiiep tvingade henne :D hahah fett kul har jag haft under dessa dagar.

Nån dah har jag även vart med Alice och Emma K. Den kvällen tror ja det va så kom Pizze och Chriko och sen så sov jag och Alice över.

Jag kan nog säga att denna vecka har spenderats mest med min älskade Alice <3 Bah för att jag älskar henne och alla mina andra vänner såå otroligt mycket. Man fattar lixom inte hur mycket man älskar sina vänner förens dom en dag försvinner. Ta vara på era vänner och visa att ni alltid kommer finnas där för dom och att ni älskar dom <33


Vi två har alltid såå fucking skoj ((:<33


Jag kommer inte ihåg att du har haft lugg? x)


En person jag saknar <3


Vi två har alltid så jävla kul ((((((((:<33


Er två!<3 Jag älskar er <3 iza du ee fan den som skrattar åt mäst & Becca, jag saknar deej <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0