Midsommar! ♥

Glad midsommar! ♥
Idag så väckte nattas pappa oss vid tio -.- då så fick vi äta och sen kom mamma och hämtade mej. Då skulle vi åka och köpa glass på Ricardos - världens godaste glass :D

Efter att vi vart där så skulle jag åka och hämta mina saker hos natta men jag stannade här ist, Så nu sitter jag och väntar på Nathalie som ee i duschen och sen ska vi väll gö något. Inatt somnade vi typ 5 för natta kunde inte vara tyst, hon låg och snacka, drog skämt, petade på en, glodde på en osv. jobbigt eller vad? (;

Ikväll skulle jag egentligen vart med Emma och Alice och ha mys men alice har halsflus ttiep, och jag fick inte sova hos emma och ingen kunde typ hämta mej så det blir att bara vara hemma ;/ *döör* men jag överlever väll *hoppas att jag överlever* (;

Ha en rolig och bra midsommar (:



Kommentarer
Postat av: emma

Synd att de inte blev nåt gumman :/ <3

2009-06-20 @ 12:02:57
Postat av: Alva

Emma



Jaa ;/<3

2009-06-22 @ 09:46:27
URL: http://sejhejtillmej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0