Daageen

Idag har jag varit i skolan, rätt tråkigt men vi fick våra skriftliga omdömen. Trååkiiga att läsa -.- men jag var iaf godkänd i slöjd (Y)
Sen efter skolan åkte jag, Alice och Izza till stan :D Jag köpte en snygg väska som jag har velat haft jätte länge men aldrig vetat var jag skulle köpa den :D
Men ozzå köpte jag ett par tights till tävlingen imon ;D
Där träffade vi Nina som gick med oss oxxå träffade vi Sara och Kim :D
Dom gick ozzå med oss då =) kuul :D
Sen åkte vi hem och jag gick hem, måse gå oo lägga mej tidigt idaag ;(
Nu ska jag göra massa annat men vi hörs imon efter tävlingen lr om jag hinner blogga innan :D
Fåår see, puss heej :*


Kommentarer
Postat av: nathalie

lycka till på tävlingen imon!

2009-02-27 @ 20:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0