090222

Nu är jag hemma igen från gympan...det var sådär kul. På lördag så ska vi tävla, då måste vi vara på Sannarp lite innan 6 så halv sex kanske vi måste köra. Det innebär alltså att jag måste gå upp halv  fem ;(  Veckan efter det så ska vi tävla igen och då måste jag gå upp sex kanske ;(  
Nu kollar jag trollkarlens hemligheter...jag tycker det är lite sådär bra, det finns inga trick som man kan göra hemma för man måste ha massa saker och vissa kan man komma på själv hur man gör men vissa trick kan vara bra. Anton har oxå bakat cheesecake :D gott, faast...usas är mycket godare. Jag älskar deeen <3
Nu ska jag fortsätta att kolla på trollkarlens hemligheter, imon äre skola så då ska jag gå upp sju...tidigt ;(

Kommentarer
Postat av: Majsan

Den veckan efter ska vi också tävla (:<33

2009-02-27 @ 19:54:33
URL: http://soockertoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0