Spindlar :((

Heej :D nu sitter jag här ute i trädgården och kollar medans mamma och pappa håller på med att typ såga ner träd. Idag ska jag va med alice igen, så när hon ee klar sticker jag dit.

Det finns en jäkla spindel inne på mitt rum, en natt när pappa sov i mitt rum så kröp spindelen på pappas ben :( nästa natt när jag sov där kröp han på mitt ben :( då städade vi hela mitt rum, då försvann han i en vecka. Nu idag när jag klädde på mej kom han tillbaks "/ han kröp där på mitt ben, jag sprang ut och när mamma skulle ta bort den. Då var den borta... Fattar ni att jag hatar mitt rum ?? asså jag hatar spindlar skit mycket, den kvällen då den kröp på mej fick jag panik. Jag skrek och var så jävla rädd för den.... JAG HATAR SPINDLAR OCH VILL FLYTTA HEM IFRÅN, IFRÅN DEN HÄRA SPINDLEN ;(

Någon mer som hatar spindlar ?? säg till då och stå på min sida ??

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag! men den spindlen gillar bara ben xD

2009-04-13 @ 16:08:50
URL: http://wwwnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0