Ricardos idag igen ;P :D ^^

Heej :D idag så efter skolan blev det ju ricardos, satt där i två timmar och åt glass oo solade ((: myys.... jag åt typ 4 glassar :D haahaha jag gillar glass (; efter det så gick vi till skogen, där vid stocken. När alice skulle hoppa ner så trillade hon och fick någon pinne i halsen "//
Sen gick vi tbx och cyklade hem till Iza :D där kom nattas mamma och hämtade oss och sen så åkte vi hem. Då var jag lite med alice, kollade the hills och life of ryan, sen så stack vi hem till mej och åt :DD Nu ska jag skriva klart detta och sen tror jag vi ska kolla andra avenyn, hoppas iaf :D hahaha

Idag fick ju vi iaf lov :D gud så sköönt (; behöver verkligen sova ut men imon ee det tävling så ska upp 6 då :( aja, efter det ee det ju lov så ska sova länge då :D hoppas jag iaf (: hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0