Har inte bloggat på länge jag vet "/

Heej :D

Jag har ju inte bloggat på länge men lixom jag har typ inte haft tid eller ork!
Men nu har jag ju ny bakgrund, natta ska fixa min header men hon svarar mej inte så jag vet inte... iaf så får det vara såhär tills hon har fixat det. Kanske ikväll ? vet inte x)

Men idag har jag vart med natta och becca. Vi bakade kladdkaka :DD haha tjockiisar vi ee (;
Sen så typ hoppade vi oxå skulle natta fixa min blogg men skulle äta, idag måste jag läsa Fysik --.-- så lamt men vi ska ha läst det till imon så jag måste. Iaf så var iza och alice sjuka idag. Tråkigt men iza kommer typ imon sa hon ;D

Men jag ska läsa det nu och sen får vi se när hon fixar min header....

Men vi hörs kanske senare ikväll, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0