God morgon (:

Heej :D vaknat nu (: ska berätta lite om dagen igår ;D
Jag låg och solade men sen somnade jag. Vid 20 i 5 vaknade jag av att alice ringde och sa att bussen gick vid 5 och den skulle vi ta in till stan. Då typ flög jag upp, såg att jag såg ut som en påskkärring i huvet ;D hahaha så fick sminka över allt. Sen så tog vi bussen in och satt oss på bulls, där åt vi och köpte godis. Alice tog min klubba och dampade loss med den :( hahaha. sen gick vi lite med elliott, sen blev han trött så gick vi bara runt i stan med honom för att han skulle somna. Vi köpte med godis (: sen så vid halv 10 typ tog vi bussen hem. Då gick vi hem till alice, gjorde oss lite iordning sen så kom sara, sara och pizze. då gick vi upp till svennes (som har öppnat :DDDDDD) där var vi lite oxå kom chriko och någon, kommer inte ihåg vad han heter. men sen gick vi halv vägs till gt. Men sen kom jag och alie på att vi inte fick vara där så gick hem. Då kom emma, moa och ngr fler, så vi gick med dom till bussen. Då kom två gubbar som var skit fulla, dom visste inte  var maxi var. Men sen kom bussen så moa åkte hem, då gick jag och alice hem (själva). men sen så typ stannade gubbarna hela tiden och vi vågade inte gå förbi dom så ulrika kom och mötte oss. gick hem till alice och flummade :DD sen gick jag hem vid halv tolv.

Idag ska jag

* städa mitt rum -.-
* kanske till eurostop
* och sen får vi se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0