god natt^^

hejsan! ikväll har jag gjort mycket fast ändå väldigt lite. När vi var ute och gick spelade vi in ett videoklipp som vi tänkte att ni skulle få se men det har laddat hela kvällen på youtube, så det funkar inte att se -.-
Sen vid 9 pratade jag med nathalie som var påväg hem från stockholm, då kom jag även på att mitt tal jag skriver om skulle vara klart imon. Självklart har jag glömt boken jag har skrivit det i, i skolan. Så fick ta ut lite fakta nu, oxå imon får jag skriva om det. Saken är bara det att jag har ingen rast då jag hinner göra det, men det fixar väll sig?^^
Nu har jag tänkt att gå och lägga mej och sova, sen imon så är det skola! god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0