klag, gympa, klag :p

vetni? jag har gått i gympa i två eller tre år, förra året fick vi nya tränare som var hur dåliga som helst. Jag menar verkligen allvar.

- Malena, gjorde man fel eller sa fel så skällde hon ut en. En gång hotade hon typ med att slå mej ;o men självklart skojade hon. Meen, hur kul?

- Lena, har alltid haft henne när jag gick i gympan, men sen när vi fick lite nya tränare, då blev Lena precis som Malena, men om malena inte var med. Då var hon snäll.

Detta är bara två av alla tränare vi har men ändå, jag slutar på grund av tränarna och inte nått annat.




Ville bara klaga av mej lite ;p så snart... Bilder :D


Kommentarer
Postat av: evelina

tråkigt att du slutar :(

ska du börja i ngt annat lag nu?

jag vill också sluta p.g.a tränarna -.-

men ska typ gå ett litet tag till, vt nt varför XD

är dt bara du som slutar lr slutar sara, alice och iza med? <3

2009-08-10 @ 09:26:24
URL: http://eveliinaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0