hemma!

Hej!
Hemma nu från stan, hann faktiskt med bussen som jag inte trodde att vi skulle. Först gick jag till alice och då hade vi super brottom, och så kom nathalie dit och precis när vi skulle gå från alice till bussen såg vi att den kom (alice bor nära). Så jag sa att vi skulle vända om och ta nästa buss men alice sa SPRIING!!, så vi sprang till bussen och som tur var skulle buss gubben ändra sin back spegel så vi hann med. I stan köpte jag lite block till skolan med svampbob på! jag som älskar svamp bob. Så det blev det och fika, vid fem åkte vi hem med nathalies mamma. När jag kom hem var jag tvungen att städa så nu har jag dammsugit och plockat upp allt på golvet. Ikväll ska vi hem till Alice och kolla film och va nyttiga ;p vi ska äta gurka, morot och dipp som faktiskt är jätte gott!

en mapp
ett block
och ett annat tjock block



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0