tsunami

hejsan! :D
nu är jag hemma hos nathalie åter igen med mina tjejer. Dagen var roligare än vad jag trott och det funkade med pulkan. Hela klassen åkte pulka ner och det var nice, haha ;)
när man kom tillbaks var man blöt, frös och trött. Några chill lektioner då vi hade krig (filmade det med mobilen) och alla skratta, tbx till lektion och sen hem till nathalie. Nu ligger alla på golvet och skriver berättelser, i skolan så ska man skriva en berättelse om en naturkatastrof och vi alla skriver om tsunami. Så det är mysigt med tända ljus och fika från idag!
nu ska jag fortsätta på min berättelse, vid fem är det barngympa med iza och sen hem och då ska jag ladda in filmerna och bilderna från dagen! :D

just nu; sliten - äckligt hår - fläckigt smink ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0