tappad mobil ;)

haha, hemma nu från alice men vetni vad som hände i skolan? ;)
först fick vi sluta tjugo minuter tidigare av en lektion, sen så när vi slutat går vi mot bussen och då märker min lilla klant alice att hennes mobil är borta så jag ringer den, och ringer. Men den svarar inte och hon hittar inte den, så hon kom och tänka på att den kanske var i gympa salen för hon hade inte vart med på gympan så bara suttit och kollat på och kanske glömt den där, så iza gick till gympasalen och jag & alice gick till vaktis men han var inte där och den var inte där. Inte i gympasalen heller så vi gick till ardvid (gympalärare) och kolla om han hittat den men nej det hade han inte. Sen ringer nathalie mig när vi letar efter den och frågar vart vi är för hon är på bussen.

nathalie - var är ni?!
jag - alice har tappat bort sin mobil -.- hoppa av bussen
nathalie - men den kör snart, bara kom!!
jag - nej men vi måste hitta den, du får hoppa av och hjälpa oss att leta så får vi va hos dej ist
nathalie - nej men nu kör bussen (panik!)
jag - men ropa att den ska stanna
nathalie - nejj, vi är påväg nu ;o
jag - aja, åk hem till dej då så kommer vi när vi hämtat den!

haha, värsta panik. Men vi hitta den sen i izas skåp där alice lagt den -.- så vi hann precis till lokalbussen.
När vi kom hem till alice åt vi, prata massa och sen låg med spikmatta & någon massage kudde. As skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0