smartiing häär (h'

god morgon!
idag var det as jobbigt att gå upp, men jag kom upp! och in i duschen och nu frukost.
Inatt när klockan var tolv var jag hur pigg som helst och tyckte att det behövdes möbleras om lite så jag fixade det ;) flyttade sängen men sen efter tio minuter kom jag på att jag har låtit som en elefant så det fick bli bra sådär så kunde jag fixa resten idag. Så jag la mig, men sen blev det hur läskigt som helst för sängen stog mitt i rummet och det kändes som om nån vad bakom sängen, så jag flyttade snabbt tillbaks den och somna sen vid halv ett.
Idag ska jag gå i skolan tills halv fyra tror jag så mer uppdatering efter det :)
ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är som du!

Kommer på allt på kvällen -.-

2010-01-11 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0