sjuk kanske? :)

Jag tror jag håller på och börjar bli sjuk :( har jätte ont i huvudet, är varm och det känns som om jag har ett hjärta i benet (?) eeh, wtf?! haha, har ni aldrig haft det så? det typ dunkar i benet eller armen eller något? typ som om man har fått ett extra hjärta så känner man pulsen? haha. Sen har jag ont i armarna, jag tror det är förlamningarna som börjar komma från svininfluensesprutan, eller känns det som träningvärk. Saken är bara att jag inte har tränat något. Men jag kanske har "smygtränat", för det kan man. Vem vet om jag gör armhävningar i sömnen?! nej inte jag iaf :)
hiiih, slut klagat nu! kände bara att jag behövde klaga av mig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0