nathalie & iza

hejsan! sorry för dagens dåliga uppdatering idag igen men har vart hos nathalie hela dan med iza. Imorse var det inte så svårt att komma upp med tanke på att jag inte somnade förens ett men det var ju iskallt, -15 grader så man blev ju lite piggare på det. Kom till skolan och det var en vanlig en chill dag som vanliga fredagar. Efter skolan drog vi hem till nathalie och åt för vi var skit hungriga, det var lixom pyttipanna i skolan och det ser ut och smakar som kattmat -.- hos nathalie sen satt vi och läste en bok. haha, men vi tyckte den verkade bra. Även fast både jag och nathalie har läst den men vi alla läste den tsm, först somna iza. Sen när det nästan var slut så somnade jag så alla var nog riktigt trötta idag så då åkte jag hem. Nu är jag skit hungrig igen och sitter och väntat på maten som snart ska vara klar, eller det får vi iaf hoppas!
Imon ska jag med alice till Anders dit hon, sin mamma, kusin och hans föräldrar ska. Kanske inte så roligt så jag hänger med henne och leker me hennes lilla kusin.
Aja, maten är klar och magen kurrar!

Kommentarer
Postat av: ellinorpettersson'

fin blogg!:)

2010-01-10 @ 03:59:09
URL: http://ellinorjustmeandmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0