hah, det blev lite köpt iaf ;)

hejj! :D nu är jag hemma och vetni?! :)
jag är hur glad som helst för jag har köpt två saker som jag viljat ha hur länge som helst ;o
det första är en väska från bianco som jag viljat ha sen i sommras typ men jag har aldrig haft pengar, och idag hade jag bara 100 kronor på kortet men hittade 70 andra kronor i plånboken som jag åt för så det blev attt jag köpte väskan och då blev jag skit glad! :D
Sen så när vi gick in på bik bok provade iza en jacka som båda vi har viljat sen typ november, och då har dom kostat 500 och båda har vetat att vi aldrig skulle få dom ;) Så idag provade hon den och då såg vi att det var 50% rea och att den var sjukt fin på! men iza fick inte köpa den idag och sen åkte hon hem så jag ringde min snälla mamma som satt in 250 kronor på mitt kort så idag blev den miin! ;) yeah!
Sen fortsatte vi gå på stan, träffa marcus & calle som gick med oss lite sen drog dom hem och då kom pizze och moa så gick pizze med oss.
Men först när vi kom in till stan satt vi oss och käka, då gjorde vi samtidigt världens jobbigaste läxa som vi fick idag. Man ska typ skriva massa saker om sig själv och vad man tror att andra tycker om än -.- haha, men vi fuska lite och sa till varann vad vi tyckte om varann x)





haha, jackan gick att knäppa helt upp i luvan ;)

nathalie tog in massa kläder och prova, sen när hon skulle visa oss trodde hon att vi skulle skratta jätte mycket åt det, haha

och min fina väska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0