Dumma katt!!

Hej, imorse vaknade jag halv tio helt utvilad. Sen dess har jag bara slappat men nyss! Ni ska bara veta, min lille katt Nelson fick gå ut, samtidigt som pappa gick ut med nemo. Och då ser jag ut genom fönstret att Nelson följer efter pappa och nemo, så det är bara för mig att kasta på mig kläderna och gå ut och leta efter honom. Så jag går där ute i snön och fryser och letar efter honom. tyvärr så hittar jag nte honom förens efter en lång tid då en vi känner frågar om det är min katt jag letar efter. Då är han under deras altan, så jag står där och ropar på honom, när han väl kommer ut så springer han under en annans altan, sen springer han in i förrådet men kommer som tur är ut igen. Jag fortsätter att ropa på honom, och tillslut kommer han ut. Men springer vidare till några andras trädgård. Efter tjugo minuter är han ute och då kan jag ta honom och gå hem! så nu är jag hur kall som helst ;)
men ska kanske me brorsan och hans kompisar senare till eurostop och köpa frapino. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0