helsingborg! :D

hejsan!! nu är jag hemma från helsinborg där vi hade skit kul! först så var i inne i stan och då köpte jag ett par jeans och en kajal. Sen åkte vi till väla och då köpte jag en övertröja. Och glad är jag för nu har jag testat att använde mitt kort ;) mihihi.
Nu ikväll ska vi tjejer åka pulka och leka i snön för fan vad snöar, det är seriöst snöstorm! tror att det är ungefär 20 centimeter snö eller något så det blir kul :D
Bilder på det jag har köpt är inget roligt för det är bara ett par blåa jeans och en svart hel vanlig tröja^^

videosarna funkar inte? ingen aning varför men jag ber nathalie kolla om dom funkar för henne när hon loggar in snart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny diskussion i min blogg:) kom gärna in och disskutera.

allt bra?

2010-01-05 @ 18:42:55
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0