NYÅR!

Asso jag har vart så sjukt trött hela dan, vi kom hem vid halv fyra. Då var det bara att lägga sig undet täcket i värmen och sova. Vid halv sju vakna jag och nu har jag precis ätit och är mycket piggare. Vi ska typ åka och köpa godis nu men maxi stängde precis men vi åker till preem ist.
Igår så var vi hos hugo & fabian. Först var det as tråkigt men sen vid tolv gick vi och smällde raketer, jag, hugo, fabian & emil. Sen vid halv ett gick vi upp till campingen och kolla när andra smällde och där träffa jag nathalie och massa andra men fyfan vad kallt det var! sjuukt kallt. Så jag gick hem till dom igen där jag, hugo och fabian kolla film och sen vid tre gick vi hem. Imorse vaknade jag vid ett och nu tänkte jag att ni ska få se lite raket bilder som jag tog igår ;) som faktiskt var fina :D mhihi!


erkänn fin bild? (a' ser ni att det är ett hjärta? :)
synd bara att den där jävla skylten var med










Nu ska jag åka och köpa godis! pusspuss ;*

Kommentarer
Postat av: Ayti

fin blogg =)

2010-01-01 @ 23:22:43
URL: http://ayti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0