saturnus som jag jobbar me i skolan -.-

tjena tjena! året sommarbränna, du tog min hand. När jag hmm hmm (; höh!
nu sitter jag här och pluggar NO och har precis ätit lasange. Ikväll är det idol tror jag, hoppas iaf!
Har lärt mej första kapitlel nu i NO så nu ska jag fortsätta med andra och tredje och dom ee fett svåra ;o
handlar om månen, solen och rymden och hela det! (:



Plugga,plugga nu!


btw, imon är det skolfoto, och vår skola brukar vara "normal" medans alla andra skolor i skolkatalogen är fjortizar och utklädda saker och sånt! det ser ju så roligt ut så imon står det fjortiz på "schemat" för vår klass :D roligt, har även hört att andra klasser oxå ska klä ut sej. När jag kommer hem från skolan är dt plugga och sen barngympan,

har ju saknat mina små bäbisar i gympan (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0