fredag!

hemma från emma nu! (:
hade en trevlig stund x) nej men vi var ute massa och sen gick vi för jag hade ont  i mitt knä.
I skolan skulle pizze och wille "kidnappa" mej, och då trilla jag och det såg jätte roligt ut sa alice men iaf, till saken! då när jag trilla så fick jag två blåmärken på knät, TVÅ! och dom gör skit ont ^^ hööh, (;

en sak till, våran sista lektion idag är slöjd och innan det har vi en och en halvtimmes rast. Så då brukar vi alltid gå ut till slöjden och sitta där och sjunga den låten som går på reklam, fredags mys you know! så vi sitter där och skriker den och typ nårra av killarna i klassen typ är as irriterade. Fett kul och då är det verkligen fredag! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0