:)

god morgon!
igår vad dagen jätte mysig! först var jag, alice, iza och natha hos mej och åt. Sen kom Becca och vi gick ut lite, sen gick vi in igen. Tog lite bilder och hämtade våra monster sen gick vi ut igen. Vi satt ute på gatan och pratade i typ flera timmar. När vi druckit upp våra monster så gick vi hem till Alice och gick på toa några flertal gånger och sen ut igen. Vid halv 11 åkte becca hem och vid 11 gick vi hem och satt oss ute på min altan med täcken och pratade. När pappa skulle gå & lägga sej tog vi hela soffan och la oss och kollade MTV. Vid 3 blev det sängen och ligga och snacka lite, imorse blev man väckt av Alice som slog i armen i mitt nattduks bord och då var klockan halv 10. Vid 10 sen gick jag, natha och iza upp och alice har inte vaknat än!

idag kanske vi ska åka in till stan! men det regnar ute så inte lika kul då men lite mys det kommer bli då!
vi får se vart dagen tar oss till idag ^^ eller ah(; höhö,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0