VG

hejsan! är hos nathalie nu och har slutat skolan. Idag har jag gjort en bra sak för mej själv, men det berättar jag sen!
i skolan idag så var det rätt lamt, började med musik då vi skulle sjunga för musikläraren. Han får ju inte ge betyg imed att vi går i sjuan men om jag skulle fått betyg skulle jag fått VG i sång :D
Efter det hade vi s-o som var såå lamt & sen engelska prov och det kändes rätt bra, det var ju inte så svårt.
Sen lunch och bild, där gjorde jag inget. Övade bara men kan ju inte säga vad jag övade på x)

eh ja, det var min dag och har inte så mycket mer att säga om den. Inger mer läxor för denna veckan, för nästa vecka är det LOOOV!! :d wihoo, efterlängtat för då fan ska jag sova ut.
Vad har ni gjort idag? ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0