home!

Har käkat nu och nu sitter jag här & snackar me Alice. Vi bestämt att vi ska gå ut och gå! så jag och hon ska träffas uppe vid vägen om tio minuter typ, oxå ska vi möta nathalie som kommer från gullbrandstorp så ska vi gå en runda. Min kamera hänger med oxå. När vi kommer hem igen ska vi kanske baka och sen bestämma vad som händer ikväll, förmodligen (heter det så ?) blir det att kolla film hos Alice med tjejerna, skrääckfilm :D fast det är inte bra att kolla på när killar inte är med för då är man alltid så himmla rädd. Mahaha who cares?
nu ska jag bara byta om till varmare kläder, på med jackan, vantarna oxå sticker jag. glöm inte kamera och ipod!

Puuuuusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0