chill dag!

hej!
skolan idag var chill, första lektionen var gympa.
Sen hade vi matte, det var vikarie så de var chill. Min grupp gjorde inget för det var en knut på snöret vi skulle ha så vi kunde inte gö något(;
Efter matten var det svenska, då läste vi tyyp ^^ haha.
Sen var det lunch och sen igen svenska lr ngt! vi fick nya plaster, visade upp pjäserna som vi gör i SO;n om gud och jesus och sånt shit. Efter vi visat upp det satt jag och läste.

Vi slutade vid kvart över 2, jag tog bussen hem till Alice som är sjuk idag, men hon mådde rätt så bra så hon kommer imon :D

nu ska jag äta klart min soppa, sitta lite vid datan sen barngympa som gäller. Pusshej(;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0