sjuk.

Idag har jag vart hemma hela dan. Har vart sjuk :( för igår, då tog jag svininfluensansprutan och pga den blev jag sjuk. Så idag när jag vart hemma har jag kollat film, rosa the movie & på smällen. Mitt internet funkar ju inte riktigt heller alltid så har inte kunnat använda internet :(

som ni vet, så var jag hos Alice igår som fyllde år, där firade vi henne med presenter, åt god mat och färga nathalies hår som blev rätt fail x'D




sen blev det utklädning ;d



och färga nathalies hår






resultatet på hennes hår tänkte jag att ni får se senare ;)
annars kan ni ju gå in och läsa hennes blogg om ni vill! :D

klicka här för att komma till bloggen

Kommentarer
Postat av: Idjjaa,<3

Ser ut som ni färgade det med morötter! :].

2009-11-19 @ 14:39:33
URL: http://idjjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0