power point!

hejsan :)
nu är jag i skolan, nu har vi lunchrast och jag ska snart gå & äta men det är för mycket kö så vi käkar senare. Efter maten har vi svenska då vi ska fortsätta med våran power point. Men jag & nathalie har ingen data så vi är hemma hos nathalie ist och jobbar och det är bättre ;)
Idag ska jag på begravning..♥ min låtsas morfar är det tror jag som har dött så ska dit vid halv 2 så slipper halva skoldagen (yes!)
Mitt internet där hemma har ännu inte börjat funka men det gör det väll snart xD saknar ju det ;) hehe.
Aja, nu ska vi nog gå och äta för magen kurrar sönder ^^
Ha en fin dag idag! pussar ;*


Kommentarer
Postat av: hanna

kan du visa en film hur du sminkar dej? :)

kram

2009-11-30 @ 17:12:12
URL: http://myfutureinyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0