julmarknad!

igår var det riktigt roligt :D
först vid sex kom alla. Då kollade jag & alice tv^^ efter det blev det mat och julgodis i mängder! Sen så spelade jag & alice gitarr ;d hehe. Bäst på det! ;)
lite senare när det mörknade gick vi ut och gjorde dunkgömme men det sög så vi gick bara runt lite. Hm.. sen hände inte så mycke mer, jag, alice och calle satt bara på mitt rum och snacka, skratta i mängder för vi druckit 4 liter cola (jag drack ttyp två liter (H)), sen kittla dom mej hela tiden -.-. Det var den kvällen, vid halv 2 gick alla hem så då somnade jag.
Idag ska jag in till stan för dom har nån julmässa :) så ska in dit med mami och köpa julklappar :D





fina ögon vaa? (A'




nu ska jag käka julskinka :)
pusspuss^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0