it work :D

yes! mitt internet funkar nu :D
idag har jag gått i skolan tills halv 4 -.- efter det blev det hem till Calle och baka kladdkaka och kolla tv xD
vid sex gick jag hem och åt och nu kollar jag ullared, bästa programmet ever eller?! :p hahah nej, men dom är ju bara för roliga. Gubben på tv sa tex, nyss såhär: ja, om man har läst igenom allt i tidningen... då kan man ju läsa om det igen!
omg, knäcker mej här :p

bah så ni vet så är jag ju såhär bäst på det med sladdar, så nu är min borta igen :( men ska leta efter den så ni får se min snygga julgran ;)
Aja, nu ska jag fortsätta att kolla på ullared, och ni vet. Blir det ingen uppdatering på länge så är mitt internet inte igång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0