gullbrandstorp

Har vart hemma och ätit och nu är jag tillbaks igen hos Alice.
Mamma berättade när jag var hemma att svininfluensan kommer komma i tre omgångar, och sista kommer vara så farlig att man kanske dör. Men har ni tagit sprutan så är den inte lika farlig. Så ta sprutan, själv ska jag typ gå till doktorn nästa veckan och ta den för det dröjer innan vi får ta den med skolan. Det börjar med fyran och går upp så jag vill gärna inte vänta. Men nu ska jag inte skriva mer om denna svininfluensa^^ ska vänta tills dom ätit klart och sen blir det bussen till gulbrandstorp och fira att det är helg^^ lr aah :D haha


hippie band :D wohoo!

btw, nathaliie! ser du detta så smsa mej om du vill vara med ikväll för det får du gärna :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0