vi missa den, :(

Vi gör oss iordning, jag hör då bussen utanför så vi går ut mot den. Självklart missar vi den så vi får gå hem igen. Nästa buss går om en timme :(
så vi kollar film ist. Så vid två tar vi bussen dit, går runt och kollar i affärer, käkar och träffar då pizze, adam och emiil. Så vi var me dom typ hela tiden och nu är jag hemma. Har precis ätit kinamat och köpt godis som det ska mysas med ikväll!
idol final + godis + chips. Det bästa som finns? ;d
vem vill ni ska vinna idol finalen?
jag tycker erik!

min morbror ringde innan, såhär lät det!

morbror; jaha, vem tycker du ska vinna finalen ikväll? :)
jag; erik, han är ju bäst
morbror; ja, vi får ju hoppas att han får mest röster och inte den andra tönten
jag; hahhaha

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0