mitt liv som popstjärna

Hur trött får man egentligen bli?!
kom hem från skolan vid halv 4 då det var skit mörkt och kalt. Man känner ju verkligen att vintern är här.. sen så gick jag hem, kollade film, värmde mej och åt. Var fortfarande hungrig vid fem.. sex.. nu har jag precis ätit och känner mej lite piggare, men nu har jag växtvärk. Ännu bättre, och jag hatar att ta tabletter så som ipren, alvedon osv. Typ det värsta som finns, vet inte varför jag hatar det men jag gör bara det. Det känns typ som att det är nått värsta häxskit och att man bara blir sämmre av det även fast jag vet att man blir bättre.
Aja skit samma, ska leta upp en film nu och kanske kolla så jag tänker på något annat och det inte gör lika ont i höften/benet! allt detta är varför jag inte bloggat idag, alltså inte orkat!


favorit film när man var liten. kommer ihåg att jag kunde kolla på den fleeera gånger om när man var sjuk. Eller när vi sov över alice? ffan vad vi kollade den filmen då, åååh jag älskar denna film  :D

Kommentarer
Postat av: alice

haha, vi ttyp drogade den filmen ;D och tvillingarna på bahamas såg vi ttyp 10 gånger på en morgon xD <3 älskar dej gmn :D §

2009-12-14 @ 20:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0