hemma från stan :)

hejsan :)<3
nu har jag kommit hem från stan, blev bussen dit vid två med iza och när vi kom in mötte vi upp nathalie. Vi gick och kolla kläder till bond men jag hittade inget. Men nathalie hitta en skit fin paljettväst som hon köpte. Sen käka vi på donken och kolla lite till i affärer. Tog bussen hem igen och nu när jag gick från bussen var det riktigt halt ute, snöa ju när vi åkte in till stan så nu låg snön på marken fint :)
Under tiden jag var i stan så var farmor & farfar här och lämna julklappar och nu när jag såg dom ligga under granen blev man riktigt sugen på att öppna dom ;) synd bara att man får vänta i fyra dagar.
Nu ska jag ringa nathalie och kolla om min kamera sladd är hos henne, isf går jag och hämtar den så jag kan lägga in bilder! :D

Kommentarer
Postat av: alice

paljettkavaj var det lilla gmn ;) <3

2009-12-21 @ 00:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0