bokrecension

Äntligen hemma från skolan, var så trött så somnade nästan på sista lektionen även fast vi inte gjorde något speciellt. Vi skulle redovisa vår powerpoint för tvårona och när vi var klara så sprang vi bara runt i skolan. När jag sen gick från bussen så frös jag & höll på att trilla ihop ;p okej, där överdrev jag lite men ni fattar ;)
när jag kom hem så gjorde jag soppa imed att det är rätt svårt att käka med stålpinnen i gommen.
Nu hade jag tänkt och börja med bok recensionen som jag ska läsa upp på måndag så det är nog dags att börja med den nu.

Ikväll ska jag till en kyrka där min gamla skola ska ha lucia och då är min lilla kusin med :) så ska kolla när dom sjunger, när jag själv gick i femman var jag oxå i kyrkan och sjöng. Vi gjorde det oxå i skolan men då svimma jag, fråga mej inte varför. Men jag hoppas det går bra för dom idag!

Nej nu ska jag börja med bokrecensionen på boken "syskonkärlek".
så jävla bra bok så tycker verkligen ni ska läsa den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0