äntligen! juul aftooon

God jul & god morgon!
imorse vaknade jag vid tio och när jag kom upp såg man massa paket under granen! två jääätte stora också men dom har inte skrivit namnlappar på bara för att vi inte ska få reda på vem dom är till ;( haha.
Nu ska jag äta frukost - pizza från igår, mumms! sen bara vänta hela dan på julklappar, men jag ska ju va med nathalie! hon har aaldrig något att göra på julafton & inte jag heller. Därför har vi sagt att vi ska va på julaton nu i flera år men förra blev det inte av, så nu ska det fan bli av! :p
men nu ska jag först ha mat i magen!

Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej på dig!

Vad har du för dig då..?

-

God jul på dig. Ha en trevlig dag önskar jag dig som gillar jul.

Men är du som mig och hatar jul? Haha fan, då kan vi sitta tillsammans och blogga i kväll :D

/ Madicken

http://conler.blogg.se

2009-12-24 @ 14:57:17
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0