alice & nathalie & jag

Shit vad lite man har bloggat då ikväll, men har faktiskt vart hos alice hela kvällen med nathalie och hann inte blogga innan. Nu är man iaf hemma, vi har vart hemma hos alice och kollat på hennes nya saker hon köpt i göteborg, sjuukt fina saker så man blir ju rätt avis (a' men jag har ju faktiskt också köpt fina saker idag. Sen vid halv elva gick vi ut och gick och gick faktiskt långt (;
hehe, världens finaste dans då också. Nej inte riktigt för det blev lite failat och nathalie fick tydligen astma?
Nu ska jag göra det som jag gör varje kväll, kolla bloggar, bdb och sen sova. Imon ska jag iaf sova ut så man slipper vara trött hela dan!
pusspuss bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0